Kategorie
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkiem produktów leczniczych, wyrobów medycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, które zgodnie zobowiązującymi przepisami nie podlegają zwrotowi po ich wydaniu z apteki (Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne).
Ponadto uprawnienie do odstąpienia od umowy wyłączone jest:
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Jak dokonać zwrotu zamówienia wysłanego kurierem?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Aptekę Wysyłkową o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Na przykład poprzez wysłanie pisma pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres:
Apteka "4 Pory Roku" Będzin
42-500 Będzin
Bema 1a
e-mail: kontakt@apteka4poryroku.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu przez Aptekę Wysyłkową lub dostarczenia dowodu odesłania Produktu do Apteki Wysyłkowej, w zależności od tego, które zdarzenia nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam produkt na adres Apteki Wysyłkowej, Apteka „4 Pory Roku”, Józefa Bema 1a, 42-500 Będzin, adres e-mail: kontakt@apteka4poryroku.pl, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przez upływem 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Apteka Wysyłkowa jest zobowiązana do odebrania produktu na swój koszt, jeżeli ze względu na charakter produktu nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą i jeżeli produkt został dostarczony do Konsumenta do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczająca poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Jak dokonać zwrotu zamówienia odebranego w aptece (punkt odbioru osobistego)?
W celu dokonania zwrotu Produktu należy się skontaktować bezpośrednio z Apteką, w której Państwo odbierali produkt. W przypadku odbiorów osobistych umożliwiamy dokonanie Rezerwacji Produktów w celu zapewnienia ich dostępności w wybranej przez Klienta Aptece. Sprzedaż Produktów jest dokonywana w Aptece z chwilą odbioru zarezerwowanego Produktu.
REKLAMACJE
Każda reklamacja zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
Jak zgłosić reklamację zamówienia wysłanego kurierem?
Reklamację należy zgłosić pisemnie, np. na formularzu reklamacyjnym, skierowanym na adres Apteki Wysyłkowej, tj. na adres: Apteka „4 Pory Roku” znajdującej się w Będzinie, przy ul. Józefa Bema 1a, 42-500 Będzin lub elektronicznie na adres e-mail: kontakt@apteka4poryroku.pl
Reklamacje produktów objętych gwarancją „door to door” należy zgłaszać bezpośrednio poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie producenta lub telefonicznie. Informacje o gwarancji „door to door” są dostępne na opakowaniu produktu lub w ulotce.
Jak zgłosić reklamację zamówienia odebranego w aptece (punkt odbioru osobistego)?
W celu złożenia reklamacji należy się skontaktować bezpośrednio z Apteką, w której Państwo odbierali produkt. W przypadku odbiorów osobistych umożliwiamy dokonanie Rezerwacji Produktów w celu zapewnienia ich dostępności w wybranej przez Klienta Aptece. Sprzedaż Produktów jest dokonywana w Aptece z chwilą odbioru zarezerwowanego Produktu.
Jak zgłosić reklamację dotyczącą działania Serwisu (z wyłączeniem reklamacji dotyczących Produktów podlegających zgłoszeniu do Apteki)?
Reklamację należy zgłosić pisemnie, np. na formularzu reklamacyjnym, skierowanym na adres Allecco, tj. Allecco Sp. z o.o., z siedzibą w Mysłowicach 41-409, ul. Białobrzeska 45 lub elektronicznie na adres e-mail: info@allecco.pl
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, nr tel. 32 744 35 62