Zebraliśmy dla Was pytania, które często zadawali nam inni Klienci allecco.pl i przygotowaliśmy odpowiedzi, które Wam także mogą się przydać.
1. W jakich godzinach czynna jest infolinia allecco.pl?
Na numer infolinii: 032 744 35 62 można dzwonić w dni powszednie w godzinach 8:00 - 16:00. Zamówienia można jednak składać drogą internetową każdego dnia, przez 24 godziny na dobę.
2. Czy do zrobienia zakupów na www.allecco.pl konieczne jest zarejestrowanie się?
Nie trzeba się rejestrować. Można dokonać zakupów jako „gość”.
3. Czy ceny podawane na stronie są cenami netto czy brutto?
Ceny podawane na stronie www.allecco.pl zawierają podatek VAT, są cenami brutto.
4. Czy można kupić na www.allecco.pl leki na receptę?
Zgodnie z polskim prawem zabroniona jest sprzedaż wysyłkowa leków na receptę. Leki na receptę można zarezerwować na www.allecco.pl i odebrać w wybranej aptece. Płatność za zamówiony produkt następuje przy odbiorze.
5. Czy można złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
Tak, należy zadzwonić pod numer telefonu: 032 744 35 62
6. Czy można otrzymać fakturę VAT?
Tak, składając zamówienie należy wypełnić pole NIP.
7. Czy można dokonać przelewu za zamówienie z opcją odbioru osobistego?
Nie można. Za zamówienie odbierane w wybranej aptece, płatność musi zostać dokonania na miejscu.
8. Czy allecco.pl realizuje wysyłki zagraniczne?
Nie, w chwili obecnej nie ma takiej możliwości.
9. Co zrobić, gdy zapomniałem hasła po zarejestrowaniu się?
Na głównej stronie allecco.pl, w zakładce „logowanie”, należy wpisać adres e-mail a następnie kliknąć: „Przypomnij hasło”. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem. Aby powrócić do swojego prywatnego hasła, po zalogowaniu w zakładce „Moje konto” należy kliknąć - „zmień swoje hasło”.
10. Jaki jest czas realizacji zamówień?
Szczegółowy czas realizacji znajduje się na stronie głównej allecco.pl, w zakładce „Koszty dostawy”.
11. Ile dni trzeba czekać na dostarczenie towaru w wybranej aptece?
W przypadku większości aptek, z którymi współpracujemy, jest tak, że jednego dnia do godz. 20:00 Klient składa zamówienie, a następnego dnia od godz. 12:00 (w dni robocze) odbiera paczkę w aptece. Szczegóły w zakładce "Odbiór osobisty"
12. W jakich aptekach można odebrać zamówione przez stronę produkty?
Lista aptek dostępna jest w zakładce „Odbiór osobisty”.
13. W jaki sposób zostanę powiadomiona o terminie odbioru zamówienia?
Wiadomość o terminie odbioru wysyłamy na podany adres e-mail. Jeżeli przy składaniu zamówienia zostanie wpisany numer telefonu komórkowego Klienta, termin odbioru zostanie także wysłany sms-em.
14. Czy chcąc dokonać zakupów na allecco.pl muszę złożyć zamówienie przez stronę, czy mogę podejść do apteki i odebrać produkty?
Oferta widoczna na stronie www.allecco.pl obowiązuje tylko przy zakupach dokonanych poprzez stronę internetową i to za jej pośrednictwem należy złożyć zamówienie.
15. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie w wybranej aptece?
Godziny, w jakich czynne są apteki stacjonarne – punkty odbioru, można znaleźć w zakładce „Odbiór osobisty”.
Zespół allecco.pl – kliknij po zdrowie :)